Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

PLATA IN RATE FARA DOBANDA

PLATA

Următoarele metode de plată sunt acceptate de HOLIDAY OFFICE:
●    numerar la sediul firmei de la secțiunea Contact;
●    plata cu cardul de vacanta la sediul firmei de la sectiunea Contact (titularul tichetelor/cardurilor de vacanta poate cumpara servicii turistice/vacante pentru el si familie doar in Romania;
●    plata cu carduri bancare de debit/credit prin intermediul Serviciilor autorizate, direct de pe site-ul holidayoffice.ro

  • Plata in rate fara dobanda, HOLIDAY OFFICE va pune la dispozitie mijloace de achizitie a pachetelor de vacanta (exceptie facand achizitia biletelor de avion) valabile doar in magazinul online, prin urmatoarele instrumente:
Credit Europe Bank:
› Online: 5 rate prin POS Virtual
https://www.cardavantaj.ro/magazine-partenere-card-avantaj?brand_name=holidayoffice&category=25
Garanti Bank:
› Online: 5 rate prin POS Virtual
https://bonuscard.ro/parteneri/#online
Banca Transilvania:
› Online: 5 rate prin POS Virtual
https://www.starbt.ro/cautare/?top_search=holidayoffice

  • plata prin transfer bancar:
Banca Comerciala Romana
RO42RNCB0073049959310001 RON
RO04RNCB0073049959310006 EUR
Raiffeisen Bank
RO95RZBR0000060017397282 RON
RO84RZBR0000060017397286 EUR
Banca Transilvania
RO35BTRLRONCRT0304660701 RON
RO82BTRLEURCRT0304660701 EUR
Garanti Bank
RO02UGBI0000012044040 RON
RO92UGBI0000012044041 EUR

Datele cardului de plată al Utilizatorului nu vor fi accesibile Holiday Office şi nici nu vor fi stocate de către Societate sau de către procesatorul de plăţi integrat în platforma www.holidayoffice.ro, ci doar de către instituţia de autorizare a tranzacţiei sau de o altă entitate autorizată să presteze Servicii de stocare date de identificare a cardului folosit de Utilizator la perfectarea tranzacţiei, despre a cărei identitate Utilizatorul va fi informat anterior introducerii datelor.

În cadrul Holidayoffice.ro, Serviciile de procesare de plăţi sunt prestate de către procesatorul de plăți Netopia Payments, o societate înregistrată în România, având număr de  înregistrare în registrul RO43131360; J40/12763/2020, cu sediul în Bd. Dimitrie Pompeiu nr 9-9A, Iride Business Park, Cladirea nr. 24, camera 4A, et. 4, sector 2, BUCUREȘTI.

Prețul, modalitatea de plată şi termenul de plata sunt specificate în Rezervare și confirmate de Utilizator prin trimiterea acesteia.

Societatea va emite către Utilizator o factură fiscală pentru Rezervările confirmate, obligația Utilizatorului fiind să precizeze în mod corect şi complet toate informațiile necesare emiterii de către Societate a facturii fiscale, în conformitate cu legislația în vigoare.
 
Prin trimiterea Rezervării, Utilizatorul îşi exprimă acordul să primească facturile fiscale în format electronic, prin adăugarea acestora de către Holidayoffice.ro în Contul Utilizatorului sau prin intermediul poştei electronice, la adresa de e-mail menţionată de Utilizator.

În cazul în care Utilizatorul a optat pentru plata Prețului prin ordin de plată, Societatea va emite o factură pro-forma pe care o va transmite către Utilizator prin e-mailul de confirmare a primirii Rezervării. Utilizatorul va efectua plata în maxim 2 zile lucrătoare de la data confirmării Comenzii și primirii facturii pro-forma, în caz contrar Societatea are dreptul de a anula Comanda, fără a fi ținută răspunzătoare pentru un eventual prejudiciu adus Utilizatorului/Cursantului.

Nu se acceptă alte modalități de plată în afara celor prezentate pe Site și nu ne asumăm nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.
În funcție de termenii și condițiile impuse de Furnizorii de Servicii Turistice, la momentul trimiterii Rezervării vi se poate cere plata integrală sau parțială a Serviciului rezervat, iar plata va fi efectuată în contul HOLIDAY OFFICE.
HOLIDAY OFFICE nu-și asuma nici o obligație de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de călătorie în cazul neplății integrale a Serviciilor comandate. În orice situație, sunteți responsabil pentru plata sumelor aferente servciilor turistice comandate.
Plata se poate efectua cu principalele cărți de credit recunoscute și prezentate detaliat pe site.
SC HOLIDAY OFFICE SRL sau Furnizorul de Servicii Turistice își rezervă dreptul de a încasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot să apară la momentul rezervărilor prin cărțile de credit. În acest caz veți fi informat despre comisioanele aplicabile. SC HOLIDAY OFFICE SRL își rezervă dreptul de a transfera costurile generate de penalizările de charge back. Dacă rezervarea dvs. este platită cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervăm dreptul de a cere o autorizație scrisă din partea acelei persoane.
În cazul în care emitentul cărții dvs. de credit o cere, SC HOLIDAY OFFICE SRL sau Furnizorul de Servicii Turistice își rezervă dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de călătorie la adresa dvs. declarată la momentul emiterii cărtii de credit. Informația eronată despre această adresă poate avea ca efect anularea Rezervării, întârzierea livrării documentelor de călătorie și poate determina creșterea tarifului confirmat. Vă rugăm să vă asigurați că detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont. În plus, pentru a minimiza efectele încercării de fraudare a cartii dvs. de credit, înainte de a emite documentele de călătorie, ne rezervăm dreptul de a efectua verificări aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. și o copie a cartii de credit, precum și un extras de cont recent.
Toate tarifele si taxele pot fluctua datorită modificării cursului de schimb. Ratele de schimb cotate pe website sunt provenite din mai multe surse și pot să nu fie întotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu să verificați ratele de schimb din ziua în care efectuați rezervarea.